Badanie satysfakcji pacjentów

Czy pacjenci są zadowoleni z Państwa usług?

Czy wiedzą Państwo co myślą o was klienci?

Na coraz większym rynku medycznym, który jeszcze intensywnie się rozwija, należy zaoferować pacjentowi świadczenie jakiego oczekuje. Aby poznać owe oczekiwania i ocenę już świadczonych usług przygotowaliśmy zestawy ankiet. Obejmują one:
– obszar obsługi pacjenta;
– realizację świadczeń;
– oczekiwania pacjenta pod kątem dostępności, lokalizacji, ceny.

Proponowana usługa BADANIA SATYSFAKCJI PACJENTÓW obejmuje:
– określenie CELU badania i jego OBSZARÓW (bloki tematyczne);
– opracowanie i przygotowanie kwestionariuszy ankiet;
– opracowanie metodologii (m in. grupa wiekowa, płeć, status zawodowy, wykształcenie itp.);
– przeprowadzenie ankiet;
– opracowanie jej wyników;
– wykonanie audytu poszczególnych obszarów i przygotowanie wytycznych dla podniesienia jakości obsługi pacjenta.

Umowa może mieć charakter stały (proponowana częstotliwość badania co 6 miesięcy) lub jednorazowe przeprowadzenie badania.

Poniżej znajduje się link do przykładowego kwestionariusza ankiety (opracowanej i przeprowadzonej w jednej z podmiotów leczniczych).